Magyarországon a 340 lóerős dízel BMW 4-es sportkupé
Kupé formaterv, bivalyerős gázolajos motor és alacsony fogyasztás. Ezt tudja a bajor gyártó újdonsága.
Kupé formaterv, bivalyerős gázolajos motor és alacsony fogyasztás. Ezt tudja a bajor gyártó újdonsága.
Itt a megoldás azoknak, akik sportos 4-esre vágynak, de az M4-et egy kicsit már soknak, feleslegesen erősnek tartják.
A közelmúltban piacra dobott új 4-es sportkupé mostantól egy sportos dízelmotorral is rendelhető.
Ha kell, meglepően keveset fogyaszt, és ha kell, olyat lehet vele élményautózni, hogy nemcsak a sofőr, hanem mindhárom utasa is elismerően csettint. Gut gemacht, ahogy a német mondaná.
Egy kis ültetéssel, szélesítéssel és új felnivel még jobban mutat a bajor gyártó újdonsága.
A BMW i4 M50-es típusjelzésű csúcsmodellje 460 lóerős teljesítménnyel fog rendelkezni.
Minden jel arra mutat, hogy az új kínai luxusautónak nem igazán adódhatnak hűtési problémái.
Fém- helyett szövettetővel és a korábbinál nagyobb csomagtartóval támad az újdonság.
A 4-es kupé BMW legsportosabb változata 4 másodpercnél kevesebb idő alatt lő majd ki 0-ról 100-ra.
Már itthon is rendelhető a gyönyörű vonalvezetésű és hatalmas hűtőrácsú új kupé.
Most végre arra is fény derült, hogy hogyan fest a megosztó elejű sportkupé rendszámtábla nélkül.
Vázoljuk, hogy hogyan mutatna a sportautó praktikusabb kivitele.
Természetesen a 4-es sorozat legsportosabb modelljéről sem hiányozhat a hatalmas hűtőrács.
Magyar designer vázolta, milyen lehet a nemrégiben leleplezett 4-es kupé legsportosabb-, illetve nyitható tetejű változata.
A BMW megtartotta ígéretét: a Studie Concept 4 túlméretezett "veséi" a sorozatgyártású 4-es szériának is a szerves részét képezik.
Sokan azt hitték, csak tréfa, amikor megjelent a tanulmányautó. De nem úgy tűnik.
A bajor gyártó sportos kupéja szemrevaló vonalvezetéssel büszkélkedhet, de az eleje enyhén megosztóra sikeredett.
Ez a korosodó bajor járgány nem megkímélt állapotú vagy frissen felújított, hanem olyan, mintha most gördült volna ki a gyárból.
Az új BMW 4-sorozatú kabrió esetében felhagyott a gyártó a korábbi fémszerkezetű tetővel és puha szövettetőt választottak a modellhez.
„Egy ikon az átlagosok tengerében” – ezzel szlogennel dobja piacra új modelljét a BMW.